dijous, 7 d’agost del 2008

Workcamp Algerri, 17-31 de juliol del 2008

Ja tocava actualitzar!

Aquest cop no farem cap crònica de concerts ja que the gomets ha estat uns dies fora per fer alguna cosa de profit, podríem dir-ho així. I és que tornem d’Algerri, un poblet de la Noguera, on hem passat dues setmanetes obrint un camí des del poble fins al castell. Evidentment no hem estat amb el pic i la pala l’Anna i jo soles, sinó que ens han acompanyat gent de França, Alemanya, Eslovaquia, Turquia, Sèrbia, República Txeca, Itàlia, Corea i Anglaterra. Ara ve quan us preguntareu: que se’ls ha perdut aquesta gent allí? I nosaltres que pensàvem que corríem món anant de concert en concert! Ara tenim una prova què hi ha gent més sonada que nosaltres!

Apart de treballar i treballar (més que no pas si collíssim fruita XD) també ens hem remullat, hem visitat lloquets i a la nit hem fet la festa que hem pogut. Això si, sempre amb la sangria i el vi del Teixidor corrent per allí. En realitat la festa només l’hem feta nosaltres, els italians i els eslovacs perquè l’altre gent sempre aprofitaven per anar a dormir just després de sopar (ui si dormen aquestos del nord!).

El divendres ens van venir a visitar Peres i Pomes al bar del poble i ens van portar a fer un volt per a què ens toqués una mica l’aire, que ficades allí tants de dies se’ns havia oblidat que eren els concets i la festa major. La veritat és que no hi havia massa gent, però almenys vam treure el cap al Festival Horta Rock una estoneta.

I l’última nit, festa de camps amb musiqueta i molt beure ja que en Joan va preparar 50 L de sangria per nosaltres i la gent del poble. Ei, que no se’n veuen cada dia de garrafes com aquelles plenes fins dalt de beure i tothom convidat! Aquest cop si que es van animar aquells qui cada dia marxaven al llit, no són llestos ni res!

S’hi està tant bé per allí dalt que quan vam ser altre cop a Barcelona i ens vam retrobar amb els carrers plens de gent, el metro a petar, la calor i xafogor de la ciutat no vam durar ni un dia. El divendres vam voler fer cap a Alfés passés el que passés, així que després de perdre l’últim tren cap a Lleida vam agafar un bus (direcció no me'n recordo on, però lluny lluny) que parava a Lleida. Vam arribar quan Dijous Paella acabava, però encara ens quedava el Belda i uns quants gomets rescatats de l’Acampada :P.

Hem penjat noves fotos al nostre album Picasa, entre d'altres les de l'Acampada!

Peres i Pomes ha dit...

UEEE!!! Per fi eu pogut actualizar el blog ja era hora
Ens veiem dijous arbeca suposo ja que ahir vam tindre un petit accident amb una de les 2 fruites

Anònim ha dit...

I preteneu que ens llegim tota aquesta parrafada sense ser cap crònica de cap concert...?

Ufffff... Suposo que quan em vegi amb forces ja faré l'esforç...